Университет XXI века: научное измерение

Университет XXI века: научное измерение – 2022 37 Литература 1. Van Dijk J. V. The network society, social aspects of new media. Thousand Oaks, London: Sage, 1999. 2. Van Dijk J. V., Hacker K. The digital divide as a complex and dynamic phe- nomenon. The Information Society, 19. 2003. – P. 315–326. 3. Tuckett H. W. Computer literacy, information literacy and the role of the in- struction librarian in coping with information illiteracy: Bibliographic instruction for the information age. Ann Arbor MI: Pieran Press, 1989. – P. 21–31. 4. Anjaiah M. Digital Information Literacy Among Research Scholars and Stu- dents Community At Dravidian University, Kuppam-Andra Pradesh (India): An Ex- ploratory Study // IOSR Journal of Humanities and Social Science. – 2016. 5. Steyaert, J. Digitale vaardigheden. Geletterdheid in de informatiesamenlev- ing. den Haag: Rathenau instituut. – 2000. 6. Кудинова О. А. Потенциал реализации смешанного обучения в высших учебных заведениях // Современные исследования социальных проблем. – Красноярск : НИЦ, 2021. – Т. 13. – № 4-3. – С. 77–88. 7. Shchukina I., Kudinova V., Antyufeeva Y., Kudinova O., Kudinova I. Using online tools within blended English as a foreign language instruction to enhance stu- dents’ self-studies in grammar teaching // ICERI2021. – 2021. – P. 4770–4777. 8. Кудинова О. А. Внедрение социальных сетей в языковом классе // Внед- рение «Ядра высшего педагогического образования» в условиях повышения требований к качеству подготовки современного учителя : материалы XLVIII на- уч.-метод. конф. проф.-препод. состава, аспирантов, магистрантов, соискателей ТГПУ им. Л. Н. Толстого [Электронный ресурс]. – Тула : Тул. гос. пед. ун-т им. Л. Н. Толстого, 2022. – С. 75–78.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODQ5NTQ=